
Fenerbahçe, yeni sezon transfer çalışmaları kapsamında kadroya ilk takviyesini gerçekleştirdi. Sarı-lacivertliler İspanya La Liga’dan küme düşen Mallorca forması giyen Kosovalı eski yıldızı Vedat Muriqi’yi resmi olarak renklerine bağladığını açıkladı.
Chobani Stadı’nda resmi tören
Deneyimli forvetin kendisini üç sezon boyunca kulübe bağlayan mukaveleye imza attığı aktarıldı. Chobani Stadı’nın ev sahipliği yaptığı imza töreninde Başkan Aziz Yıldırım, yönetim kurulu üyeleri ve futbol direktörü Oğuz Çetin hazır bulundu.
Çağlar: Hedef mutlak şampiyonluk
Transfer sürecini değerlendiren yönetici Mustafa Çağlar, kadrolarına sadece iyi bir oyuncu değil aynı zamanda sağlam bir karakter kattıklarını vurguladı. Çağlar, Muriqi’in uzun süredir istedikleri bir isim olduğunu belirterek, sezon sonunda şampiyonluk ipini göğüsleyeceklerine inandıklarını ifade etti.
Muriqi’ten taraftara savaşma sözü
Kosovalı golcü ise yaptığı açıklamada Başkan Aziz Yıldırım, Oğuz Çetin ve teknik direktör İsmail Kartal ile tüm taraftarlara minnettar olduğunu dile getirdi. Arma için sahada sonuna kadar mücadele edeceğinin altını çizen Muriqi, formanın hakkını vererek sezonu şampiyonlukla tamamlamak istediğini aktardı.











